Reklamacje

W sklepie internetowym GaleriaKosmetyk.pl masz gwarancję identyczną jak w sklepie stacjonarnym.
 
Wszystkie towary zakupione w naszym sklepie internetowym są objęte gwarancją producenta i podlegają wymianie, jeśli mają wady fabryczne. Gwarancja na produkty udzielana jest na okres 24 miesięcy. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia spowodowane nieodpowiednim użytkowaniem lub uszkodzenia mechaniczne.
 
Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nasz sklep przesyłki z reklamowanym produktem.
 
Złożenie reklamacji:
 
Reklamację można złożyć za pośrednictwem poczty lub kuriera, wysyłając reklamowany produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacji  i kopią paragonu lub faktury na nasz adres. W przypadku uzasadnionej reklamacji, produkt wymienimy na pełnowartościowy. Jeżeli wymiana nie będzie już możliwa (np. z powodu wyczerpania danego asortymentu), zwrócimy równowartość ceny produktu lub zaoferujemy inne, dostępne w sklepie produkty.
 
O przebiegu reklamacji zawsze informujemy na bieżąco. W żadnym przypadku nie wysyłaj reklamacji w postaci przesyłki pobraniowej. Taka paczka nie zostanie przez nas przyjęta.


Sprawdź każdą odbieraną przesyłkę
 
Niezależnie od sposobu dostarczenia, prosimy o dokładne sprawdzenie odbieranej przesyłki. Jeżeli jest ona uszkodzona, należy otworzyć paczkę przy kurierze. W przypadku uszkodzenia zawartości - należy spisać protokół szkody (protokół uszkodzenia przesyłki). Będzie on podstawą późniejszej reklamacji usługi doręczenia. Bez protokołu szkody reklamacja nie zostanie uznana! GaleriaKosmetyk.pl nie odpowiada za skutki odebrania uszkodzonej przesyłki od kuriera.


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixel